Trwają prace techniczne - prowadzimy prace serwisowe związane z wdrażaniem zmian w działaniu strony/systemu. Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.
Zapisz w schowku
Stwórz nowy schowek

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.
2025-09-02

Vaillant – Dlaczego warto serwisować urządzenia po gwarancji?

Serwis urządzeń grzewczych po gwarancji

Dlaczego serwis urządzeń grzewczych po gwarancji jest tak ważny?

Najczęstsze pytanie użytkowników

Kiedy kończy się gwarancja, wielu właścicieli urządzeń grzewczych rozważa, czy dalsze przeglądy są potrzebne. Warto wiedzieć, że regularna obsługa serwisowa nie kończy się wraz z gwarancją – przeciwnie, wtedy staje się jeszcze ważniejsza.

Eksploatacja to wyzwanie dla technologii

Urządzenia grzewcze działają od 1000 do 3000 godzin w ciągu roku. Taki rytm pracy powoduje naturalne zużycie. W efekcie pojawiają się:

  • Wyższe koszty ogrzewania – bo urządzenie zużywa więcej energii przy tej samej pracy.
  • Większe prawdopodobieństwo awarii – bo zużyte części i osady mogą spowodować poważne problemy.

Serwis to pewność i komfort

Regularny serwis, również po gwarancji, jest najlepszą metodą, aby zachować sprawność urządzenia i spać spokojnie. To sposób na bezpieczne, wydajne i oszczędne ogrzewanie przez długie lata.

pixel